March 16, 2011

16mac2011

dear bloggie,

guess what . hari ni hepi sangat tanya lha kenapa ? yelha kau tak reti be patient kah . HAHA hari ni aku kelua dengan F.V . haha plus dedy aku tuh . aku tau menyampah ya . HAHA . dah tau menyampah , kau bole lha berhambus . bukan aku mara pun . WHOO ! dah lha fes date sejak menjadi MAK-MAK nih . HAHA . suka <3 . nak karakuke k-box punya mic buad hal . macam apa ? macam cecomel . kurang ***but betul . adodoi . HAHA tunggu NASH kat big apple . HAHA cecomel doh dia . macam apa ? macam cecomel . HAHA . qeela dengan dia . HAHA lastly karokuke kat JAMBAN ! . bayang kan satu bilek 5 orang . agak-agak macam apa ? IKAN SARDIN . tahu tak ? HAH tak sampai 5 sekali dalam tin . tapi kita . PUHH_ dasat ya amat . HAHA sebab korang tak ade aku cuma boleh bagi pics je . haha


cunod


nash
dedy <3


chaf and dedy (HAHA)


HAHA . sekian untuk korang . kan aku kate , kalo mennyampah jagan tinguk ! HAHA

1 comment: