February 22, 2011

pemala* :)


 ouke ni lha budak yang selalu nak memeningkan kepala otak . almaklum lha kan cuma ada dia sorang .walau cenggitu ramai jua yang MINAD kat aku tapi bak kata beng kan ? "CHAF KENAPA SUMA YANG MINAT KAU BUDAK PELIK - PELIK ? TAK LALU AKU , BETTER KAU NGAN DEDY ," pantang aku cucimata huh suma nak backing dia . HUH tatau pulak cemana dia boleh tawan hati suma orang include me lha . HAHA tapi ouke apa bolehuli dia . antara aku ngan dia aku rerasa kan aku yang terlebih DOMINAN . tu lha dia baik bebeno . geram je . ah itu tak peduli , yang wajib dia harus tahu MELIPAT KAIN . kenapa ?
sebabnya aku lipat kain kan tak penah siap =.=" . tu lha mama bagi segestion cari laki yang bole buad kerja yang kau paling malas seekali . HAH itulha jawapan aku LIPAT KAIN . yelah nanti sapa nak lipat kan . aku mata dok pandang tv . tangan tak bergerak mana nak siap . bila mama aku lipat kain kan ? aku MELARIKAN diri . haha aku tahu aku baik . kan ? la almaklum buka suma macam aku :))

No comments:

Post a Comment