February 23, 2011

harith !

dear bloggie ,

nak tahu tak tadi kan pada pukul 11a.m kan aku denga harith kutuk aku ***** . tak guna ! lepas tu tetiba bila aku masuk kelas dia bagi aku  surat nak tahu terkandung apa ?nih nak cita .

                            Bapak Mertua Harith
                                      (shima)
                                       encem

CHAF : kau gila (?) Bapak kau kah (?) shima apa (?)
 HARITH : aku tak gila . Bukan bapak akulah . Bapak Shima. Shima tu girlfriend qhoizdzul .
CHAF : so (?) bglha fatin ke tin ka (?) apa motif kau . Dah sedap ngutuk aku . ingat aku tak "DENGO (?)

 HARITH : aku kute kutuk kau apa ??
CHAF : HUH (!) td aku kelua kau ingat aku tak dengo .
              stop being FAKE (!) yang kau gatal nak bagi surat ni pahal (?) ape kene mgena ngan aku (?)
                                                                   KERTAS LAS !
HARITH : aku saja je kasi kertas ni dekat kau . oo yang aku kate kau ***** tu ke ?? Haha ***** tu kan comel. apa la kau ni .
CHAF : nyampah aku melayan kau .

HARITH : kenapa ? aku tak nyampah pun layan kau . Haha
 CHAF : Dah kutuk kutuk2 . tak lawak lha beb .
HARITH : mana ade aku kutuk . memang la tak lawwak . apa la kau
CHAF : "Dah jgn layanla orang gila tu," azie suh aku jgn layan kau
 HARITH : aku tak gila .Azie tu jelous sebab aku layan kau .

 P/S : PLEASE LHA BEB , SAMPAI BILA BILA AKU TAK TERIMA KAU . MAAF .AKU DAH TADE EMPTY PLACE UNTUK KAU . PAHAM TAK ? MAAF BEBENO

No comments:

Post a Comment