February 26, 2011

hehe !

dear bloggie ,

HEHE guess what ? i did it - i did it ? haha . betul kate beng **** itu amat pelik taste nya .
ouke cenggini lha , mau tahu ta ? 26.FEB kan aku pung kelua lha . memula nak ikud fv , tapi aku kene balik awal  lha kan so plan plan lha ngan beng . banyak sungguh dugaan .

1st : tentangan MU JIE ,
2nd : pun dari MU JIE ,
3rd : cari PORT ,
4th : break moto PECAH .

HAHA selepas setel suma tu kan aku pung berhambuslha dengan DEDY yang kucing . HAHA otw kan sumpah aku ngantuk asik na hangin je ngan DEDY ku . almaklumlha kan pe**o* . lepas sampai kan tetiba DEDY said : " eh tu moto aliff tu ," . aku kan BLURR sangat . yah almost 99% so , buad donoe je lha .  HEHE and then baru terasa kejanggalan nya . tanyalha kenapa ? ouke the answer is aku pakai KEBAYA ! HAHA gelakkan aku tau taboleh go kan ? tapi nak buad cemana tu baju je aku jumpa ? mother aku lha pi basuh semua . eh bukan semua tapi kita banyak lha . ouke sambung . . after that kan terjumpa rakan beliau ALIFF & WANI .HAHA segan nyah ! n then theyy collaborate to get a place for us . HAHA dah dapat kan tetiba dah stat ceritanya . nak tau ? AKU SEBENANYA TERGOLEK KAT SCREEN CINEMA ni suma salah DEDY lha . dah aku rabun ditinggalnya =.=" haha bila dah dapat tu bermula lha everything kan <3
HEHE yang lain itu SECRETO :) takan nak bukak semua . segan aku . hehe  . pahampaham kan lha yah .
hehe . berimaginasilha korang . takpa . pike je . takpa tak mara . hehe . sebelah aku kan SWEET ngek :) sporting ouh , hehe .






                                                      HUSH BAB NI TALEY CERITA

p/s : bila aku dah banyak " HEHE " dats mean aku dah teruk and need a medical treatment immediately .
dont ask WHY just HOW to get rid of this HEHE

No comments:

Post a Comment