March 6, 2011

MOTO OUH MOTO ;)

dear bloggie ,

 guess what kali ni apa ma prob ? HAHA nak tahu tak 4MAC2011 kan . lepas balik sekolah aku ngan beng merayau lha ke mall kan beli lha BIGAPPLE . HAHA melantak je . bila balik , kitorang na merayau lha kan . memula mama suh pegi avon then aku pun blah lha dengan beng . HAHA bila dah balik beli kan . kitorang pung stat lha MOTO . nak tahu tak ? MOTO kan tabole stat . HAHA muka dah TEBAL SEMANGKUK . tanyalha kenapa ? urm sebab bebudak TAHFIZ dah gelakkan dah . nak tahu depa mai habak pa ? depa dok kata "HAHA , MOTO TABOLEH STAT ," beng mula lha membebel , dia kata duduk tahfiz tapoi perangai macam bangang . HAHA aku diam je kan lha . HAHA tetiba beng buad tindakan refleks dengan call iwan , HAHA aku kaget . menagis aku . yalah . tetiba dia bagitau iwan . mati tak segan aku . HAHA aku ingat memati iwan ta datang . alhamdulillah . tapi tetiba dia sampai jugak, HAHA aku terus tu nduk . HAHA teresak - esak . yalah . malu lha . haha then dia lha yang memfixkan semua . haha although ta sepenuhnya . HAHA korang nak tahu ? HANDEL MOTO IWAN KU KAN GILA BERAT . hahaha .after that kitorang pun pulang lha ke rumah kan . HAHA my mother sudah tahu pasal den . HAHA saje je . alhamdulillah restu aje . na tahu ? my mother kan kate iwan saya SOTONG haha senang dibuli saya . HAHA suka lha tu ? of course lha babeh .

No comments:

Post a Comment