March 24, 2011

bebel

dear bloggie ,

nak tahu tak . hari ni aku puasa tau . esok tak :)) hihi . hurms . pagi2 hujan , asal aku kesekolha hujan asal hujan je aku sekolha .demam yang dulu tak baik lagi .kene jugak .yalah bapak aku yang hantar pun tapi .kat kelas sejuk .je .mengggigil - gigil .kene pulak aku duduk bawah kipas .huh nyampah . penad .sumpah hari ni memang tade mood . kenapa ? ntha lha . nak tahu tak ? aku tak sure lha ini betul atau tak . kenkadang mcam nampak dia un9 . and then dia uffline . kalau dia un9  takan takbole tegur kud . huh , ntah lha tade mood aku , sedih kud . biarlha . dah boleh terima yang dia not mine yet , tha texting once a week .  get it . aku pun bukan jenis yang suka mentexting orang sangat . yha different with him . takpe lha nasib ade adele . terubat sikit . adele adele kau pun sama kan .jauh dimta .tapi apa nak buad kan .dulu kau . sekarang dia .takpe lha kud :)) . dia sedang berperang di medan tahun ni . so i've to respect him .

No comments:

Post a Comment