March 23, 2011

penad ouh penad :))

dear bloggie ,

ouke yha . cerita bermula begini , hari ni chaf BERPUASA , puasa apa ? puasa ganti lha kan . HAHA . tahu la . jadi tak bawak ayak datang sekolah . HAHA sian beng . and then bercakap je . sampai satu ketika time dapat kertas SEJARAH . ouhoho berbangga mendapat A . haha . cikgu pun bagi lha hadiah . nak tahu apa ? "DAIRY MILK CHOCOLATE" haha aku teruja lha kan . sampai tak perasan aku telan 6 ketol chocholate tu sambil baca majalah WANITA pasal se*s . HAHA bila dah tutup buku baru perasan . " EH RUPANYA AKU PUASA " hahaha .takpa tak sengaja ustazah aku kate . tapi before that aku dah TERMINUM sirap limau . HAHA salah FATIN NALIA , sapa suruh main post kat aku sirap tuh . aku pun main bedal . nasib baik tak sengaja .

petangnya . .

pergi kokorikulum . haha asik dengan ANNISA' je . takpe . aku suka dia . HAHA dari time kebudayaan and kpa . huh time kat unit uniform , jgan cakap punya banyak KAYU - KAYU BALAK yang menyilau di petang hari . aku dengan BENG mencuci lha kan . haha GATAL kau . beng admire sorang mamat ni . haha HENSEM . sumpah aku cakap ! then kitorang pun membontoti la mereka2 . haha tapi adalha PART PALING JIJIK , bila MAMAT HENSEM TU BERCAKAP . PUHH ! tajam sungguh GIGINYA . takud aku . haha .CANCEL . err tapi hari jumaat ni kitorang sesama jadi gruppie for being a CHEF untuk bebudak kawad :)) suka :)) teringat kembali ke nisa haha last last time permainan aku terlupa akan dia . HAHA . mesti kesian dia .

sekian : dari chaf :)

No comments:

Post a Comment